FAQ

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS - VEEL GESTELDE VRAGEN

Op deze pagina hebben wij informatie verzameld die u kan helpen met uw vraag. Wij hopen u hiermee voldoende te helpen. Deze onderwerpen kunt u vinden:

Betaal ik ook verzendkosten?

U betaald verzendkosten bij BOX 11. deze bedraagt € 7,00. Komt uw bestelling boven de € 100,00 dan neemt BOX 11 de verzendkosten voor haar rekening. Bij de optie betalen bij afhalen betaald u ook geen verzendkosten, dan betaald u in de winkel alléén de kosten van uw bestelde producten.

Welk bedrijf bedrijf bezorg mijn bestelling?

PostNL bezorgd uw bestelling, zoadra uw pakket klaar is voor verzenden, krijgt u een e-mail van ons, met de track and trace code om uw pakket te volgen. 

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Zodra uw bestelling en betaling in goede orde is ontvangen, dan handteren wij een verzendtermijn van 1 tot 5 kalender dagen, dit zo lang dat de voorraad strekt. Is uw bestelde artikel niet meer op voorraad dan zoeken wij gelijk contact met u op, voor een passende oplossing.

Is een account verplicht op box11.nl?

Nee, Met uw account kunt u makkelijker en sneller bestellen op box11.nl. Bent u verplicht met een account een bestelling te plaatsen bij ons? Nee, wij bieden u ook de mogelijkheid om als "gast" te bestellen. Waarom is het makkelijk en snel met een account een bestelling te plaatsen bij ons? Met uw account hoeft uw niet al uw gegevens in te vullen en u kunt uw bestelgeschiedenis inzien.

Hoe Bestel ik een artikel op box11.nl?

Op de artikelpagina staat een knop "voeg toe aan winkel wagen", vervolgens krijgt u de keuze om verder te shoppen of om naar uw winkelwagen te gaan. U kunt ook altijd uw wingwagen inzien door op het winkelwagen icoontje te klikken. Door in de winkelwagenpagina op "bestelling afronden" te klikken gaat u naar het betaal proces. 

Binnen hoeveel dagen krijg ik antwoord op mijn e-mail?

U krijgt doorgaans binnen 14 kalenderdagen antwoord op uw e-mail, deze reactiesnelheid word ook gehandteerd als u contact opneemt via contact formulier.

Heeft BOX11 alleen een webwinkel?

Nee, BOX11 heeft een fysieke winkel, deze is gevestigd in Surhuisterveen. Wij staan ook op markten. Informatie om de winkel en ons op de markten te bezoeken vind u elders op onze website.

CORONAVIRUS

AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN

Maandag t/m Vrijdag: Op Afspraak
zaterdag: 9:00 - 17:00 uur.

MAATREGELEN

De maatregelen die wij genomen hebben, kunt u HIER vinden! 

© 2018 - 2020 BOX11 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.