FAQ

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS - VEEL GESTELDE VRAGEN

Op deze pagina hebben wij informatie verzameld die u kan helpen met uw vraag. Wij hopen u hiermee voldoende te helpen. Deze onderwerpen kunt u vinden:

Betaal ik ook verzendkosten?

U betaald verzendkosten bij BOX 11. deze bedraagt € 7,00. Komt uw bestelling boven de € 100,00 dan neemt BOX 11 de verzendkosten voor haar rekening. Bij de optie betalen bij afhalen betaald u ook geen verzendkosten, dan betaald u in de winkel alléén de kosten van uw bestelde producten.

Welk bedrijf bedrijf bezorg mijn bestelling?

PostNL bezorgd uw bestelling, zoadra uw pakket klaar is voor verzenden, krijgt u een e-mail van ons, met de track and trace code om uw pakket te volgen. 

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Zodra uw bestelling en betaling in goede orde is ontvangen, dan handteren wij een verzendtermijn van 1 tot 5 kalender dagen, dit zo lang dat de voorraad strekt. Is uw bestelde artikel niet meer op voorraad dan zoeken wij gelijk contact met u op, voor een passende oplossing.

Is een account verplicht op box11.nl?

Nee, Met uw account kunt u makkelijker en sneller bestellen op box11.nl. Bent u verplicht met een account een bestelling te plaatsen bij ons? Nee, wij bieden u ook de mogelijkheid om als "gast" te bestellen. Waarom is het makkelijk en snel met een account een bestelling te plaatsen bij ons? Met uw account hoeft uw niet al uw gegevens in te vullen en u kunt uw bestelgeschiedenis inzien.

Hoe Bestel ik een artikel op box11.nl?

Op de artikelpagina staat een knop "voeg toe aan winkel wagen", vervolgens krijgt u de keuze om verder te shoppen of om naar uw winkelwagen te gaan. U kunt ook altijd uw wingwagen inzien door op het winkelwagen icoontje te klikken. Door in de winkelwagenpagina op "bestelling afronden" te klikken gaat u naar het betaal proces. 

Binnen hoeveel dagen krijg ik antwoord op mijn e-mail?

U krijgt doorgaans binnen 14 kalenderdagen antwoord op uw e-mail, deze reactiesnelheid word ook gehandteerd als u contact opneemt via contact formulier.

Heeft BOX11 alleen een webwinkel?

Nee, BOX11 heeft een fysieke winkel, deze is gevestigd in Surhuisterveen. Wij staan ook op markten. Informatie om de winkel en ons op de markten te bezoeken vind u elders op onze website.

CORONAVIRUS

AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN

Maandag t/m Donderdag: Op Afspraak

Vrijdag: 10:00 - 17:00 uur.
zaterdag: 9:00 - 17:00 uur.

MAATREGELEN

De maatregelen die wij genomen hebben, kunt u HIER vinden! 

© 2018 - 2020 BOX11 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel