Klachten


Wij gaan altijd zorgvuldig te werk, maar het kan altijd voorkomen dat er iets niet klopt aan uw bestelling of dat u het ergens niet mee eens bent. Onderstaand staat beschreven wat u kunt doen. Wij antwoorden doorgaans binnen 14 kalenderdagen.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@box11.nl of maak gebruik van ons contactformulier. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

CORONAVIRUS

AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN

Maandag t/m Donderdag: Op Afspraak

Vrijdag: 10:00 - 17:00 uur.
zaterdag: 9:00 - 17:00 uur.

MAATREGELEN

De maatregelen die wij genomen hebben, kunt u HIER vinden! 

© 2018 - 2020 BOX11 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel